Hajimemashita, watashi wa Lea desu. Örülök, hogy ezen a hatalmas világhálón még az én szerény kis oldalamba is belebotlottatok. Remélem itt megtaláljátok mindazt, amit kerestek. Jó szórakozást kívánok!
"If you get ten small things or even a hundred small things all together...it will be enough of a reason for you to keep going!" - Futaba Yoshioka
Kukkancs be ide is! Én őket olvasom:
I dream of colours. I dream of Japan. ♡
"Vigyázz, kész, rajzolj!"
Konnichi wa Minna-san!
 Bár az oldalam még friss és ropogós, szeretnék indítani egy kisebb rajz versenyt, hogy beinduljanak a dolgok. Mivel Németben élek, kézzel fogható nyeremény sajna nem jöhet szóba. Helyette azonban kitaláltam valami egészen mást... Az első három helyezett elküldhet nekem egy képet magáról, (vagy valakiről, aki fontos a számára)
és én - bizonyos időn belül - lerajzolom őt, mint anime karaktert.
 Ide mindenesetre az összes alkotás kikerül névvel (vagy a nélkül). Csatolhatok hozzá linket is, ha valaki reklámot szeretne. Nyitott vagyok bármire.
Itt az e-mail címem: leakmoess@gmail.com
Remélem lesz egy-két érdeklődő művész.
Munkáitok először 07.25-én kerülnek fel linkkel és névvel együtt az oldalra, a spoiler elkerülése végett. ;) Megértéseteket köszönöm!

Címkék: , , ,

Friss bejegyzésekRégebbi bejegyzések?

Blogom kinézetének alappilléreit köszönöm ten-nek
Magyar Blog gyűjtemény