Hajimemashita, watashi wa Lea desu. Örülök, hogy ezen a hatalmas világhálón még az én szerény kis oldalamba is belebotlottatok. Remélem itt megtaláljátok mindazt, amit kerestek. Jó szórakozást kívánok!
"If you get ten small things or even a hundred small things all together...it will be enough of a reason for you to keep going!" - Futaba Yoshioka
Kukkancs be ide is! Én őket olvasom:
I dream of colours. I dream of Japan. ♡
"Konnichi wa! - こんにちは!"
 Nagy élmény számomra belekezdeni ebbe a blogba, mégis tanácstalan vagyok. Első bejegyzésemben magáról az oldalról akartam áradozni, hogy mik a céljaim vele és tulajdonképpen miért is hoztam létre, mégis... meglepően nehéz megírni ezeket a sorokat. Már most annyi kikívánkozó információ kavarog a fejemben, hogy a gondolkodás is komoly gondot okoz. Na de nem akarlak elijeszteni titeket; Mély levegő - kifúj: Nihon wa suki desu. Iie. Daisuki desu!* Bár ez szerintem elég egyértelmű. Inkább azt mondom el, miért;
 Nekem is az animék keltették fel először a figyelmemet, még egészen kicsi koromban. Nem csak a szép grafika és az izgalmas történetek... valósággal megbabonázott a japán nyelv. Mintha bogarat ültettek volna a fülembe, apukámtól következő szülinapomra kértem is egy ezzel foglalkozó kézikönyvet, amelyet azóta forgatok. Aztán később azon kaptam magam, hogy a felkelő nap országának kultúrájáról és történelméről szóló weboldalakat olvasgatok minden szabad pillanatomban. Egy biztos: Minél több időt szántam Japán felfedezésére, annál inkább vágytam arra, hogy személyesen is része legyek ennek színes társadalomnak.
 Ezen az oldalon megpróbálok majd mindent átadni nektek, amit tudok(nyelv, kultúra, történelem, stb.), olvastam(érdekességek, hírek), kipróbáltam(receptek, kézműves dolgok, karuta, stb.) és élveztem. Remélem hasznotokra válnak bejegyzéseim és újra betévedtek hozzám valamikor!
 Suzume hyaku made odori wasurezu (雀百まで踊り忘れず)

*Szeretem Japánt. Nem. Imádom!

Címkék: , ,

Friss bejegyzések?

Blogom kinézetének alappilléreit köszönöm ten-nek
Magyar Blog gyűjtemény