Hajimemashita, watashi wa Lea desu. Örülök, hogy ezen a hatalmas világhálón még az én szerény kis oldalamba is belebotlottatok. Remélem itt megtaláljátok mindazt, amit kerestek. Jó szórakozást kívánok!
"If you get ten small things or even a hundred small things all together...it will be enough of a reason for you to keep going!" - Futaba Yoshioka
Kukkancs be ide is! Én őket olvasom:
I dream of colours. I dream of Japan. ♡
"Megjött a segítség!"
 Konban wa Minna-san!
 Sokat morfondíroztam azon, hogyan lehetne praktikusabban összehozni ezeket a nyelvleckéket. Na most...
 Először is magamba kellett néznem egy kicsit, valójában mennyire gondolom komolyan a dolgokat az oldalt illetően, de mivel a választ perceken belül meg is kaptam, tüstént elkezdtem préda után kutatni a neten. Ennek az lett a következménye, hogy tegnapelőtt találtam két tetszetős német-japán nyelvkönyvet. Annyira fellelkesültem a terveimtől, hogy gyorsan el is mentem a belvárosban található kedvenc könyvesboltomba megrendelni őket. Nagy örömömre az eladónő mosolyogva közölte, hogy a szállítmányt másnap (muhaha azaz ma :3) már tudják is készbesíteni.
Szóval most itt ülök az ágyon és újdonsült barátaimban gyönyörködve egy nyelvleckés videósorozat készítésének előnyeit latolgatom. De amíg dűlőre jutok, itt egy kép az én kis drágaságaimról:
 Okés, döntöttem. Még nem csináltam ilyet, de értetek vakon belevágom a fejszém a fába. Hogy mekkora az említett törzs... az majd idővel úgyis elválik, nem?
 Tehát - kedves Tanulótársaim - a kidolgozott tervem a jövőre, vagyis az "oktatásotokra" nézve a következőképpen fest:

 Miután már elsajátítottuk a kommunikáció alap-alapfokát, azaz a bemutatkozást, kitűzött célunk a két, 46 szótagos ábécé elemzése. Igen, igen, jól gondoljátok;
 Következő nyelvvel kapcsolatos bejegyzésem fő témája nem más lesz, mint a híres hiragana és katakana együttes, valamint a kettő közötti különbség.
 Ha ezen a kis bemelegítésen is átestünk, készíteni fogok egy PDF fájlt, tele nyomtatni való, írásos gyakorlatokkal és ismétlő feladatokkal.

 Mindig is szerettél volna megtanulni Japánul? Akkor tarts velem és fedezzük fel együtt ennek a csodálatos nyelvnek a rejtelmeit!
 Amire szükségetek lehet a kényelmes jegyzetelés érdekében:
- csíkos füzet/blokk*
- üres szótár*
- Post It!-ek
- szövegkiemelők
- türelem és idő*

Címkék: , , , ,

Friss bejegyzésekRégebbi bejegyzések?

Blogom kinézetének alappilléreit köszönöm ten-nek
Magyar Blog gyűjtemény